BARCA& ARSENAL



نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرزمین اریایی و آدرس iranzamin10.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Moonsault.jpg

کشتی حرفه‌ای (به انگلیسی: Professional Wrestling) یک ورزش حرفه‌ای غیر رقابتی یا نوعی نمایش ورزشی است که نتیجه مسابقات آن توسط هیئت برگزاری از پیش تعیین می‌شود.[۱] در این رشته عناصری از کشتی کچ، مبارزه ساختگی و تئاتر به چشم می‌خورد. در کشتی حرفه‌ای فنون گلاویزی و ضربات مختلفی اجرا می‌شود که از انواع کشتی و روش‌های جنگی در سراسر دنیا برداشت شده‌اند. حرکاتی که در این رینگ کشتی حرفه ای توسط سوپر استار های این برند انجام می شود در طی سالها تمرین، برای این که این حرکات را به طور کامل و ایمن تر انجام دهند در حالی که باز هم در حین مسابقه بسیاری از کچ کاران مصدوم می شوند و مصدومیت بعضی ها هم به شکلی است که دیگر قادر به کشتی گرفتن نیستند واز ادامه دادن به شغل و حرفه ی خود برای همیشه محروم می شوند. حتی سوپر استار های حال حاضر، حداکثر پنج سال مداوم توسط مربیان تمرین داده شده و از لحاظ بدنی کار میکنند تا به شرایط ایده آل بدنی و تکنیکی برسند تا به آنها اجازه داده شود در مسابقات مهم مثل مسابقات کمربندهای قهرمانی معتبر در لیگ های کشتی حفه ای شرکت کنند. به عنوان مثال کمپانی دبلیو دبلیو ای قبل از این که از فدراسیون جهانی کشتی و سرگرمی (WWF) به کمپانی جهانی کشتی و سرگرمی (WWE) تبدیل شود کچ کار ها بیشتر روی ضربات مشت و پا و حرکات ساده دیگر در ورزش های دیگر و به خصوص ورزش های خونین و دارای خوی حیوانی در قفس مثل یو اف سی که ضربات خطرناک مشت و پا، وتعداد کمی فن استفاده می شود و از نظر فنی و تکنیکی در سطح پایینی است.استفاده می شد که از لحاظ فنی و تکنیکی و محبوبیت در سطح بالاتری قرار داشت. ولی بعد از تغییر نام به (WWE) و شیوه کاری در سال 2002، از استایل چنین ورزشی هایی فاصله گرفت و حتی بعضی از ورزشکارانی که از رشته های دیگر وارد کشتی حرفه ای شده بودند مثل براک لزنر که به یو اف سی برگشت. و از تکنیکی و فنی سطح بالاتری رسید و با آموزش کچ کار های مثل رندی اورتن، جان سینا، ادج، کریس جریکو و ... که نسلی جوان در بین این تغییر بودند و کم کم با رفتن سوپر استار های قبلی این کشتی کچ کار های جوان را رشد و به سوپر استار های حال حاضر کرد ولی این تغییر باعت شد بخشی از هواداران خود را که به استایل قبلی علاقه مند بودند را از دست داد ولی بخش نوجوان و کودک را به خود به شدت جذب کرد و جنبه ی عمومی به خود گرفت.

مسابقات این رشته در سال‌های اخیر در زبان فارسی به کشتی کچ (کج) معروف شده‌است اما نباید آن را با کشتی کچ، که یک رشتهٔ ورزشی رقابتی است، اشتباه گرفت. کشتی کچ شباهت زیادی به کشتی آزاد دارد. البته در کشتی حرفه‌ای نیز فنون کشتی کچ نقش مهمی دارد.

کشتی حرفه‌ای یکی از سرگرمی‌های مهم در آمریکای شمالی و ژاپن است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:, ] [ 12:19 ] [ Mohammadgoli ]

درباره وبلاگ

سلام من محمد این وبلاگ را ازGUNNERSTRUST.COMاپدیت میکنم
آرشيو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





کد گرد شدن عکس

کد گرد شدن دو گوشه عکس

http://s1.picofile.com/file/7201067197/mnf0byt6hzna8pc9wx64.jpg